Fredag!

FREDAG! Visst är det skönt! Söta rebecca i klassen älskar fredagar, hon är extremt glad på fredagar, det är kul :)
men jag håller med henne, det är något speciellt gött med fredagar, iaf om man är ledig.
Jag har varit i skolan hela dagen idag, vi var även och lunchade på ett himla fint ställe med supergod mat. Ikväll blir det bara mys här hemma, nu måste jag dock sätta mig och plugga igen..

Imorn jobbar jag och sen har vi inventering efter. Hur kul?
Men de brukar gå ganska snabbt. Sen var några sugna på utgång efter, men jag är kluven, vet som sagt inte hur länge man blir kvar på jobbet, och blir det stressigt så struntar jag i allt, jag avskyr stress när jag har något planerat!

På söndag har jag bjudit hit pappa faktiskt. Mamma är borta hela helgen, och jag vet hur tråkigt han har när han är ensam, haha. Ambjörn är i skåne hela dagen så vad passar då bättre än lite mystid med far. Jag har redan planerat att vi ska traska till a6. Han kommer bli så glad.
(Fanny, synd att de är så långt, annars skulle du med komma)




Kommentarer
Postat av: Fanny och Filip

meh! jag kommer ju också!

2010-04-24 @ 11:23:42
URL: http://fannyherdin.blogg.se/
Postat av: Fanny och Filip

meh! jag kommer ju också!

2010-04-24 @ 11:24:09
URL: http://fannyherdin.blogg.se/
Postat av: Fanny och Filip

haha javisst har pappa tråkigt när mamma är borta men du har minst lika tråkigt när du får vara ensamen. ;)

2010-04-29 @ 14:15:11
URL: http://fannyherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0