helg

Jaha ja, nu var det ett par dagar sen igen. :P
Men hur som, vi var i kalmar i helgen och jag hittade mina älskade sandaler, dom är så snygga! Har tittat på dom i många veckor på nätet, men inte velat beställa dem, eftersom jag ligger mellan två storlekar.. Men i Kalmar fanns dom i vilket fall!
Här är dom, 499:-



Sen i fredags så fick jag tag i en bikini med. Kändes lite tidigt men.. Så är det. En korallfärgad med gulddetaljer från Twilfit. Riktigt fin! :)

Nu på förmiddan ska jag åka och handla och hämta böcker. Sen blir det skolan vid klockan 13. Imorn kommer ev Lina förbi jkpg på hennes väg hem från Oslo. Så jag hoppas på det bästa att vi hinner ses en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0