Skäms

Skämmes vad dålig uppdatering, hehe.. men jag säger som Fanny, det är första gången, ge mig tid ;)

Needå. Men det har hunnit vara påsk, som var en riktigt lyckad helg! Massa tid att bara umgås med alla tjejerna. det är för övrigt så himla kul att vi fortfarande är så noga med att hålla ihop alla. Det är viktigt :)

Nu i helgen var det ganska så lugnt, jag jobbade i lördags sen direkt efter så åkte vi neråt till ambjörns föräldrar och var på kalas. Det var lika trevligt som vanligt! Sen igår så låg jag och hans mamma och solade på deras altan medan männen tittade på  fotboll. Ovanligt. Hur som så har jag fullt med fräknar i pannan nu. Det är sjukt de där, så fort jag går ut i solen så kommer det fräknar, men inte mig emot, alls, jag älskar dom :D

Åh, imon, äntligen kommer de och ska tapetsera vårt kök! Vi har bott här i 16 veckor nu, och det skulle ta ca sex veckor att få det omtapetserat. Hehe. Men det kommer nog bli kanonfint.. Allt är för övrigt fint om man jämför med en illgrön vägg med 13 stora hål i .. (!)

Imorn ska jag på en utbildningsdag för systemet. Det är alltid trevligt faktiskt. Brukar vara väldigt lättsamt och imon är det tydligen massa vinprovningar, så det är kul och lärorikt! :)
Annars ser veckan vanlig ut, förutom att pappa kommer och hämtar Malte på onsdag, för att ta med honom hem till Vetlanda, för de ska nämligen till Öland torsdag till söndag så då passar Malte på att springa av sig lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0