Tjingeling :)

åh jag är så mätt. Haha, har precis varit och fikat med Lina och Pia på Johans. så mysigt kafe! :) Riktigt gammaldags med rosor på väggarna och gamla slitna fåtöljer. Nu är jag hemma igen och nu ska jag sätta mig och läsa i min bok, metodpraktikan, kan knappt vänta!! (?)

Var i skolan på förmiddan idag, men var riktigt meningslöst idag. Så trist, kan man ju lika gärna sitta hemma och plugga istället liksom. men så är det med skolan ibland.

Här kommer ivilket fall lite bilder. En på köket och en på mina underbart fina tetatete. Eller minipåskliljor kan man också kalla dom :D Haha. Och sen avslutar jag med en vacker bild från en lugn utekväll på studentkåren. ?

 

 


Kommentarer
Postat av: Fanny och Filip

SÅÅÅÅÅ SNYGGT!! :D Älskar tapeterna. Precis din stil!

2010-04-20 @ 21:37:33
URL: http://fannyherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0