Tvätta ..

Jag tycker faktiskt inte att det är så trist att tvätta .. Känns som att man borde tycka det, men ja tycker de e lite mysigt på nått vis, allt luktar så rent och fräscht :) Sen har ja ju alltid sällskap med mig ockå, en liten filur som jag har tryckt ner i tvättkorgen. :)

Hur som, börjar jobba halv tre idag, innan dess ska jag lämna Malteman hos Lisa. Vi får hoppas att hon tar slut på hans energi lite. Eftersom han ska träffa Barbros filip ikväll för första gången!

Pratade med lina igår en sväng, det är så konstigt det där.. Vi har liksom inte pratat med varann på över två månader, ändå känns det som att det var igår man pratade när man väl kan ringa!

Back to the laundry..

Jo förresten, när vi var i Australien och tvättade på våra hostel var det små nålar i vissa maskiner, så efter vissa tvättar fick man små små hål i kläderna :P Men vad gör man inte när man är smutsig..

Kommentarer
Postat av: Fanny och Filip

för du är ju enormt bra på att uppdatera!! se om din egen trädgård innan du börjar gnäll på grannens!! ;)

2010-04-09 @ 17:18:34
URL: http://fannyherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0