Öland!


Nu var det ett par dagar sen igen, jag är helt enkelt inget vidare på det här :)
Jag är hemma idag, blev inställt med våran workshop vi skulle ha idag, eller ja.. Vi ska arbeta i våra b-uppsats grupper nämligen men Helen och Lisa är inte hemma, ¨så vi får helt enkelt göra det på måndag. Men inte mig emot egentligen, blir mera till tid att plugga på allt annat.. 

Ska ner och fika sen med pia, och förhoppningsvis Anna, ska bli trevligt! :) Igår var vi på a6 och köpte skor, jag var tvungen att ha några nya att gå ut och gå i, jag har massa olika som jag kan träna i och springa och allt, men inte gå, då får jag blåsor! Så nu är det med fixat! Fick för övrigt också med mig Ambjörn, de hör ju inte heller till vanligheterna direkt, han hittar alltid massa undanflykter när det är shopping i sikte ..

Åh, i helgen ska vi åka till Öland! Ska bli så mysigt.. Längtar dit, det är verkligen favoritstället .. Här kommer lite bilder!


     

        

     


Kommentarer
Postat av: Fanny och Filip

Vad fina bilder! Jag längtar verkligen dit nu känner jag! :)

2010-04-29 @ 14:13:19
URL: http://fannyherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0