Klar!

Tentan är nu gjord :) Gah, det är så svårt för ja vet verkligen inte hur det gick, antingen gick det bra eller åt skogen. Men men, nu är det över. Om ja inte gör omtentan i april, men de får man väl verkligen hoppas att man slipper!

Nu ska jag gå ut med malte, sen måste jag sätta mig och skriva på vår rapport.. Ska skriva en sammanfattning, bara två dar kvar nu sen är det långhelg :)

Efter helgens frossande är det bara orange godisar som ligger kvar i skåla :) Kan vara för att de smakar apelsin och det är inte så gott. 

:)

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=NvSErn60zjVc0DcrXZ1kMh6yollVQ7IbradY#bikiniGallery

Detta är för övrigt en tävling jag är med i, designa en bikini för nelly.com. Som sagt, jag älskar deras kläder, och erkänn att min bikini är het :) Gå in å rösta på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0