Ljusare tider!

Ingen är gladare än jag när man ska ställa om klockan till sommartid! Känns så skönt att kvällarna blir lite ljusare ..
Åh, nånting annat som gjorde mig glad är förresten att igår, när jag jobbade så frågade en annan som jag jobbar med om jag inte ville jobba hennes pingstafton, och då i gengäld skulle hon ta min påskafton?! Hur glad blev jag inte? Jag bara hoppade där inne på lagret :) Så skönt verkligen att slippa stöka framoch tillbaka från Vetis till JKpg nästa vecka, så jag är hemma från torsdagkväll till måndag i vetis, då ska jag verkligen hinna träffa mina söta vänner och familj!

Malte ska för övrigt träffa fannys filip första gången på torsdag, vi får väl se hur det går ;)

Denna helgen är så lugn och skön, vi är dock inte riktigt krya här, bara malte som har mer energi än någon annan.. Ambjörn hostar som en galning och jag har fortfarande ont i halsen och huvudet. Det gör egentligen inte så mycket på en söndag, då man ändå inte gör så mycket, men nu råkar de vara så att jag har tenta imorn (!?)

Väldigt gammal bild på oss..

Första bilden vi fick på malte av uppfödaren. Mini!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0