produktiv dag

Ja, det är det verkligen! Först började jag dagen med en promenad, sen pluggade jag några timmar medan Ambjörn städade hela lägenheten, sen åt vi lunch, för att sedan åka ner till stan!
Jag köpte en svart trenchcoat, (ja, det blev en svart, en viss person tyckte jag såg ut som en tant i den beiga) en korallfärgad scarf, en svart klänning och hellånga träningsbyxor. Sen hämtade vi även vårt fina nya duschdraperi!
Åkte sedan till plantagen och köpt en svart blomlåda, jord och massa små påskliljor!
Efter att ha städat balkongen igen, lagt ut mattan, och satt ut möberna planterade jag blommorna och nu är det vår på balkongen!

Bra Sara :)

Nu blir det en promenad i solen, för att sedan hoppa ner med näsan i böckerna igen!

Kommentarer
Postat av: Fanny och Filip

BRRRRA MARIE!

2010-03-25 @ 23:09:13
URL: http://fannyherdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0