Söndag

Nu är det söndag igen, gud vad veckorna går fort! Kom precis hem från nathalie, varit där och fikat lite! Alltid lika mysigt.. hon har för övrigt världens sötaste mage nu :)

Helgen har varit jättebra, fredagkvällen hos syster var jättemysig, det är faktiskt få jag skrattar så mycket ihop med som hon! :D Hennes lille kisse var helt galet gullig, och liten! Ska lägga upp bilder sen! :)
Sen på lördagen, eller snarare igår, var vi på stan, och tro att vi blev farliga ;) Hehe. Nee, men köpte en kofta och massa smink.. Sen köpte jag också de skorna jag har tittat ett tag på, helt galet snygga!! Så nu längtar jag ännu mer till våren så jag kan använda dem!

Är som sagt på mellanlandning i vetlanda, men ska vidare nu snart, upp till Ambjörn som visserligen pluggar.. Men söndagar är söndagar så då blir det mys iaf :)


Kommentarer
Postat av: Fanny och Filip

haha ja! Det är verkligen helt sant. Det är väldigt få som jag skrattar så mycket med, som jag gör med dej. Jag måste flytta till dej.

2010-03-21 @ 23:44:03
URL: http://fannyherdin.blogg.se/
Postat av: Fanny och Filip

Är du nöjd med läppstiftet?

2010-03-22 @ 09:13:05
URL: http://fannyherdin.blogg.se/
Postat av: bella

GUD VA SÖT FILIP ÄR!!!!! VILL HA :)

2010-03-25 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0