Helgen som varit

Gud vilken mysig helg vi har haft.. Öland är underbart :) Vi har haft sol hela helgen så vi har varit ute i princip hela tiden. Vi har gått promenader, grillat och bara njutit. Det behövs ibland..
Denna veckan är det galet mycket i skolan nämligen, vi har tenta på fredag. Sen idag bärjade vi på våran B-uppsats, där vi sitter och gör innehållsanalyser med en massa oliak variabler från tryckta medier. Detta tar sjukt lång tid.. Trist!

Jag har för övrigt sprungit runt med min kamera som en galning i helgen. Känner mig alltid extremt töntig när jag tar massa kort. Haha, de har jag alltid gjort, men ja fattar inte varför.

Hur som så tänkte jag lägga upp några nu! Håll tillgodo gott folk.

:D

             

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0