Jag vill också ..

100 snabba med Sara

1. Vem är du? Sara
2. Är du självständig? Mjaa.. oftast :)
3. Personlighet: Snäll, omtänksam
4. E-post: -
5. Stjärntecken: Stenbock
6. Jag kommer från: Vetis
7. Jag bor: Jönköping
8. Mentalitet:
9. Civilstatus: Sambo med A
10. Spel? Jag är dålig på spel, men isf Yatzy
11. Mac eller PC? PC. Blir nog en mac inom snar framtid.
12. 1024*768 eller 800*600? Precis
13. Internet Explorer eller Netscape? Safari på min pc
14. Din bästa egenskap: Omtänksam
15. Din sämsta egenskap: Lite mesig ibland
16. Husdjur: MALTE, världens sötaste
17. Familj: Ambjörn, Malte, Fanny, Mamma Pappa <3
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Ben
19. Kroppsdel du tycker bäst om: MINA NAGLAR!! Just nu iaf.. :)
20. Jag sover: Mycket
21. Djur jag är lik: Hm, vet inte..
22. Tror du på något? På mig själv
23. Frisyr: Halvlång frisyr
24. Hårfärg: Blond
25. Ögonfärg:Grå blå
26. Längd: 173,5 ( den halva är viktig)
27. Jeansstorlek: S eller typ 27
28. Skostorlek: 38 (Blafot)
29. Gillar: Godis, Barbro och Malte
30. Ogillar: Myror
31. Favoritmat: Oh, allt utom svamp
32. Favoritglass: krossad choklad
33. Favoritdessert: Min och barbros chokladfondant utan socker. (?)
34. Favoritpizza: Ne, jag gillar inte pizza
35. Favoritdryck: Kaffe
36. Gillar du godis? JA!
37. Isåfall vilken sort? Allt som är färgglatt!
38. Min favoritdrink(ar): Gingerapple
39. Min favoritfilm: SATC
40. Min favoritdag: Lördag
41. Mitt favoritklädesplagg: Strumpbyxor..
42. Min favoritbok: -
43. Min favoritmusik: -
44. Min favoritlukt: nybakat
45. Min favoritblomma/planta? Jag gillar inte gröna blommor, så mina tetatete ;)
46. Öl eller vin? Vin
47. Liknar du en kändis? Njae, eller jag har hört att de är någon blond, men vet ej namnet nu.
48. Senast köpta skiva: 1997
49. Senast film på bio: Farsan, grät som en gris för att hunden dog .. :/
50. Bästa låten i världen: -
51. Senast lästa bok: Metodpraktikan
52. Favoritförfattare: -
53. Skriver du dagbok? Nee
54. Bästa årstiden: Sommar
55. Älsklingsfärg: Vitt & rosa
56. Skulle aldrig ta på dig: Utsvängda jeans!
57. Vad ville du bli när du var liten? rallyförare
58. Blev du det?Tveksamt
59. Brinner för:
61. Katt eller hund?
Hund! Eller bara malte förstås. Filip också, fast han är ju katt :)
62. Har du nån nojja? massor
63. Fobier? insekter och magsafter
64. Deppig eller glad? GLAD!
65. Politiskt insatt? nJA.
66. Värdesätter du ärlighet?Ja, klart
67. Brukar du dra vita lögner? Ja, ibland behövs de
68. Är det ok med vita lögner? Ja, klart :)
69. Känner du en mytoman? Hehe, nja
70. Tycker du bäst om film på bio eller hemma? Inget av de
71. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Ja, absolut
72. Hur tidigt stiger du upp? 2.45 innan jag ska gå
73. Är det bra eller dåligt? Bra!
74. Vem/vilka vet mest om dig? Fanny och Anna just nu, och Ambjörn med..
75. Gillar du att slåss? Nee.
76. Vad har du på dig just nu? Handduk :)
77. Vad ska du göra ikväll? umgås med Anna
78. När var du senast riktigt full? :)
79. Är du seriös? Ne, inte speciellt!
80. Hur många väskor äger du? ganska många ..
81. Hur många bilar har du/din familj: Fyra!
82. Hur många biologiska syskon har du? Ett den sbsolut bästa systern man kan ha
83. Isåfall, vad heter de? Fanny!
84. Hur många timmar sover du per natt? Många, typ 8
85. Vem är snyggast i världen? Jag! Ne, men jo ibland :)
86. Vad är du allergisk mot? Potatis och att städa toan
87. Ska du duscha idag? Precis gjort
88. Vad är det för veckodag? Torsdag
89. Vad är det för datum idag? 20:e?
90. Vad gör du nästa år? Ja, de återstår att se, troligen pluggar fortfarande
91. Är du likgiltig? Ne
92. Hårdrock eller synth? inget av de, eller jo, hårdrockk isf
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? stan
94. Har du utländska föräldrar? Nix
95. Gillar du att laga mat? Absolut
96. Märkeskläder eller secondhand? Märke isf
97. Hur många skor har du? Många ..
98. Fixa håret eller fixa makeupen? Make!
99. Vem är snällast just nu? Malte, för han sover fortf
100. Var har du ont? ingenstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0